Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú cookies. Používaním webu s tým vyjadrujete súhlas. Viac informácií.
Reklamačný formulár
Reklamácia
Každú reklamáciu sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie a bez zbytočného odkladu. O priebehu reklamácie zákazníka informujeme. Reklamácia je vybavená najneskôr do 30 dní od oznámenia. Náklady na zaslanie tovaru znáša kupujúci.
Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku kupujúcim. Na tovar predávaný prostredníctvom nášho e-shopu poskytujeme záruku 24 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý bol poškodený neodbornou manipuláciou, živelnými pohromami, nesprávnym skladovaním, alebo mechanickým poškodením.( pád, náraz a pod. ). Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté starnutím, optrebovaním (kolesá, vypínače, penové diely a pod.) nesprávnym používaním výrobku, (preťažovaním, násilným udieraním o iný predmet, používaním v nevhodnom prostredí .), nevhodným uskladnením a ošetrovaním, neopatrnou dopravou a manipuláciou, používaním k inému účelu ako k účelu ku ktorému je výrobok určený. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Záruka sa nemôže uznať ani, ak spotrebiteľ učiní nedovolené zásahy do výrobku alebo použije k oprave výrobku iné ako originálne diely.
Nekompletné zásielky nám ihneď oznámte písomne (e-mailom) alebo telefonický. Predajca zodpovedá za chyby na výrobku pri prevzatí kupujúcim alebo za chyby, ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.
Záručná doba sa ďalej predlžuje o dobu, po ktorú bol tovar v reklamácii. Práva zo zodpovednosti za chyby tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak neboli uplatnené v záručnej dobe. Keď je kupujúcim spotrebiteľ, v rámci zákonnej záručnej lehoty sa reklamácie riadia zákonom č 40/1964 Zb., Občiansky zákonník a zákonom č. 250/2007 Z. z, o ochrane spotrebiteľa. K mechanickým a elektronickým tovarom je väčšinou priložený záručný list.
Poškodený tovar posielajte v originálnom balení, alebo po dohovore s predajcom iba konkrétny diel na opravu.
Ako doklad o záruke vystavuje predávajúci ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (prípadne faktúra) so zákonom uvedenými všetkými potrebnými údajmi pre uplatnenie záruky (najmä názov tovaru, dĺžka záruky, cena, množstvo).
Tovar posielajte na našu adresu: Hračky pre všetkých, Hlavná 1364/545, 02944 Rabča. Neposielajte tovar na dobierku, nakoľko v tomto prípade nebude prevzatý a vrátený naspäť. Tovar Vám odporúčame poistiť pre prípad poškodenia počas prepravy.
K tovaru ktorý je predmetom reklamácie vložte informatívny list, v ktorom uvediete poškodené časti prípadne dôvod reklamácie. Osobné údaje osoby s adresou na ktoré bola zásielka odoslaná, aby sme Vás mohli lepšie identifikovať. V prípade že si budete uplatňovať nárok na vrátenie peňazí uveďte aj číslo účtu, na ktorý bude finančná čiastka prevedená. Taktiež je vhodné uviesť telefónne číslo, pre prípad komunikácie medzi oboma stranami.